Oldalak

2016. május 30., hétfő

Gray Clouds /Bevezető/

Ahoy!
Úgy döntöttem, hogy bele fogok a blog írásba.^^ Ez az első blogom, szóval előre is bocsánat a hibákért. Egy-két állandó kpop banda is lesz, akik benne lesznek a történetben, ezek a bandák pedig:
-BTS (akik a fő kpop banda a storyban,)
-VIXX (nem mindegyik tag lesz benne)
-És a GOT7 (itt sem lesz mindegyik tag benne)

Na de nem is papolok tovább, itt a bevezető. Remélem elnyeri a tetszéseteket. ^^


Bedugtam a füllhallgatót és kiléptem az ajtón, bőrömön azonnal megéreztem a nap melegítő sugarait, ám a szél az eső illatát hozta magával és az eget szürke felhők lepték el. Pont, mint bennem. Sütött a nap addig amíg, nem jött egy aprócska kis felhő és beláthatatlanná tett mindent. Vajon kisüt még a nap?
Park SoRa vagyok, 18 éves, egy koreai lány. Koreában születettem és ott is éltem 9 éves koromig, majd szüleimmel Magyarországra költöztem. Ott jártam ki az általános iskolát. Jól teltek a napjaim, a nyelvet könnyen megtanultam, ezért sok barátot tudtam szerezni, de a legfontosabb számomra, Diane, aki máig legjobb barátnőm. Szerettem Magyarországon élni, de szüleim úgy döntöttek, hogy Finnországba költözünk. Így ott kellet mindent hagynom és megint új életet kezdeni. Most Finnország az "otthonom", már ha nevezhetem annak. Kicsit messze kerültem a szülőföldemtől...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése